معجزه سگ کلاه‌دار | رشد ۱۰۰ درصدی این رمز ارز در یک روز

در عرض یک بازه ۴ ساعته، قیمت WIF از ۰.۱۳۱۹ به ۰.۲۶۸۳ دلار افزایش یافت و نقطه عطف مهمی را در مسیر خود رقم زد. البته این اولین بار نیست که WIF یک رشد انفجاری را تجربه می‌کند.
معجزه سگ کلاه‌دار | رشد ۱۰۰ درصدی این رمز ارز در یک روز
کد خبر : ۵۲۲۳۱

طی چند هفته، توکن BONK، یک میم کوین مستقر در شبکه سولانا که از شیبا اینو الهام گرفته شده است، کم‌کم به اوج خود رسید و با پیشی گرفتن از رقبا و لیست شدن در صرافی‌های بزرگ جهان، دارندگانش را به سود‌های صدبرابری رساند. اکنون، یکی دیگر از میم‌کوین‌های شبکه سولانا در حال اوج گرفتن است. این میم کوین هم با تم سگ است، بله، اما این بار، کلاه دارد!

طبق داده‌های پلتفرم GeckoTerminal، توکن Dogwifhat (WIF)، یک توکن سولانا بر اساس میم Dogwifhat، از زمان عرضه در کمتر از یک ماه پیش، ۲۲۷ هزار درصد افزایش قیمت داشته است. قیمت این توکن از یک صدم پنی به تقریباً ۰.۱۹ دلار در زمان نگارش این خبر رسیده و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ درصد افزایش داشته است.

به نظر می‌رسد خرید و فروش این توکن پس از دوشنبه گذشته، زمانی که Dogwifhat از سد یک سنت عبور کرد، شتاب قابل‌توجهی پیدا کرده است. توکن WIF از آن زمان به ارزش بازار قابل‌توجهی بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار دست یافته و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۸ میلیون دلار حجم معاملات داشته است.

در این میان، داستان‌های شگفت‌انگیزی هم از پیشگامان اولیه Dogwifhat در حال پخش شدن است. به گزارش شرکت اطلاعاتی Arkham، یکی از این معامله‌گران که در روز راه‌اندازی، مقدار ۳۰۰ دلار توکن WIF خریده بود، اکنون بیش از ۱۵۰ هزار دلار دارایی دیجیتالی دارد:

 در یک ماه او حدود ۳۰۰ دلار را به بیش از ۱۵۰ هزار دلار تبدیل کرد؛ یعنی بازدهی بیش از ۶۰ هزار درصدی در یک معامله!

سایر کاربران X (توییتر سابق) نیز ادعا کرده‌اند که صد‌ها هزار دلار از افزایش سرسام‌آور این توکن به دست آورده‌اند.

پروژه Dogwifhat فراتر از بخش میم‌کوین‌ها، به بازار NFT‌ها نیز گسترش یافته است. مجموعه‌ای از ۵۵۰ توکن NFT متعلق به Dogwifhat Solana که در این ماه راه‌اندازی شد، در حال حاضر ارزش خود را افزایش داده است. همین چند روز پیش، این NFT‌ها با قیمتی کمتر از ۱۵ دلار فروخته می‌شدند.

رشد ۱۰۰ درصدی سگ کلاه‌دار تنها در یک روز

امروز میم کوین Dogwifhat با نماد اختصاری WIF مستقر در بلاکچین سولانا، توانست یک رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کند که ناشی از لیست شدن آن در صرافی بزرگ Crypto.com بود. این موضوع باعث ایجاد هیجانات بسیاری در بین سرمایه‌گذاران بازار و جامعه سولانا (SOL) شد.

در عرض یک بازه ۴ ساعته، قیمت WIF از ۰.۱۳۱۹ به ۰.۲۶۸۳ دلار افزایش یافت و نقطه عطف مهمی را در مسیر خود رقم زد. البته این اولین بار نیست که WIF یک رشد انفجاری را تجربه می‌کند. همین چند روز پیش، صرافی مکسی هم WIF را لیست کرد و باعث رشد قیمت این میم کوین شد.

انتظار می‌رود که لیست شدن Dogwifhat در صرافی‌های بزرگ به میزان قابل‌توجهی نقدینگی WIF را افزایش دهد. از آنجایی که جامعه SOL در مورد اتفاقات بعدی WIF گمانه‌زنی می‌کند، اکنون توجهات به ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس که اخیراً به این سمت منصوب شده، معطوف گشته است. در واقع، جامعه سولانا خواستار لیست شدن WIF در بایننس است.

از آنجایی که صرافی‌های بزرگ جذابیت این میم کوین را می‌شناسند، به نظر می‌رسد که سفر WIF از صرف یک میم کوین به یک ارز دیجیتال محبوب هموار خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر